Recenze | Roztomilá Malá Tajemství - Hannino tajemství

17. srpna 2013 v 23:46 | -A. |  PLL /co se jinam nevešlo/
Moje milovaná sestřička četla už všechny knihy PLL, které v ČR vyšly a protože zrovna čte díl pátý pujčila mi díl 4.5 tedy Roztomilá Malá Tajemství, což je takový mezidíl knižní série, který nikdo nemusí číst. Je to kniha tlusčí než klasické díly, ale zato zajímavější. Zatím jsem přečetla jen Hannino Roztomilé Malé Tajemství, které se mi opradu líbilo a mám rozečténé Emiliino, které mě zatím ještě tak moc nechytlo, ale jsem teprve u druhé kapitoly tak uvidíme.

Kniha: Roztomilá Malá Tajemství
Knižní série: Roztomilé Malé Lhářky
Díl: 4.5
Původní název: Pretty Little Secrets
Autor: Sara Shepard
Část: Hannino Roztomilé Malé Tajemství

Vzhled knihy: Na českém přebalu je nějáká holka s lístkem nalepeným na puse "BRZY ODHALÍM, JAKÉ MRCHY V DÍVKÁCH DŘÍMOU, SPOLEHNĚTE SE." a když obal sundáte naleznete knihu s přechodem červené do černé, na které je napsán název knihy. Americký přebal je naopak růžový a jsou na něm vyobrazeny našle lhářky v knižní-kreslené podobě-zleva: Emily, Aria, Spencer, Hanna. Bohužel netuším, co je pod přebalem.

Citát na začátku knihy: Vidí tě když spíš, i když se probudíš, zlobivím nedá nic, buď radši hodný víc. -Z písně Santa Claus is comming to town.

Děj: Děsivá -A.-Mona Vanderwall je po smrti a Hanna, Aria, Spencer a Emily mohou zase žít bez starostí a hlavně beze strachu. Prvním příběhem je Hannino Rozromilé Malé Tajemství na začátku se do domu Hanny Marinové přistěhuje její otec se svou novou ženou Isabel a její dcerou Kate. Hanna z toho samozřejmě nemá radost a radši by jela se svou matkou do Singapuru, protože začít nový život na druhém konci světa by teď opravdu potřebovala. Když se z vaší nejlepší kamarádky vyklube tajemná -A., která vám dělá za života peklo není to moc příjemné. Navíc Hannin přítel Lucas odjel na dovolenou s rodinou a také s další rodinou, ve které nechyběla ani Brooke, která ho očividně balila a když se Lucas celé dva týdny neozval no.. co si asi měla myslet? Poslední kapka byla, když jí prodavačka v obchodě odhadla na velikost 36 místo její běžné 32 a Hanna zjistí, že ani 36 jí nesedí tak, jak by měla. Další den už Hanna běhala na pásu ve Fit Centru a aby toho nebylo málo potkala tam trenéra jménem Vince, který jí nabídl Vánoční Fitness Balíček, jenomže každá nabídka má svůj háček a tahle nebyla vyjímkou-nebyl to ani tak fitness balíček, jako boot camp! Když to vypadá slibně a Hanna si myslí, že by mohla mít u trenéra Vince šanci pohádá a posléze se opije se svou rivalkou, která jí ho nakonec přebere. Jakoby to nestačilo Hannu v Boot Campu vyfotila její ďábelská nevlastní sestřička Kate, ale Hanna na ni také něco má a tak je její fotka promlčena. Po pár dnech se vrátí Lucas, Hanna má zpět svou velikost 32, příšerná Brooke je pryč a celé vánoční prázdniny jsou před ní. Všechno se zdá být fajn, ale Hanna neví, že nová -A. je zpět a je připravena přivést k životu její nejhorší noční můru. <-sestrojeno z mé hlavy.

Můj názor: Tato část se mi opravdu moc líbila hlavně proto, že se to liší od seriálu akorát mě trochu mate, že se tam o Moně psalo jako o blondýnce, o Kate jako o brunetce a o Lucasovi jako o blonďákovi. Ale stejně jsem si je představovala jako v seriálu! Jen pro zajímavost mám knižní Hannu mnohem radši než seriálovou, ale kdybych si měla vybrat mezi Hannou a Lucasem a Hannou a Calebem tak je Haleb jasná volba. Knižní Hanny je mi taky oprvadu hodně líto.

Kisses, -A.